Wölflileiter

Wölflileiter

Gabriela Hollenstein v/o Arwen

Sali zämme,

Ich bin d Gabriela und in de Pfadi heiss ich Arwen. Ich bi sit em Johr 2009 in de Pfadi debi. Ich han ahgfange als kleins Wölfli und bin jetzte selber Leiterin in de Wölfli-Stuefe. Es macht mir grossi Freud mit de Kinder am Samstignommitag e spannendi und tolli Ziit zerläbe. So wie au s jährliche Summerlager isch eifach unvergässlich und einzigartig. Nebe de Pfadi mach ich e Usbildig als Fachfrau Gesundheit. Ich freu mich jetzt scho druf, mit euch genauso lustigi und unvergässlichi Moment zerläbe.

Annika Jermann

Sali zämme,

Ich bin d Annika und bin Leiterin in de Wölfli Stuefe. Ich verbring immer gärn Zyt mit de Kinder und erläb spannendi und lustigi Samstig Nomitäg mit ihne. Au wenn ich nonig so lang bi de Pfadi debie bin machts mir sehr vill Spass, und ich bin sehr dankbar für all die tolle Lüt, wo ich scho durch d Pfadi han chönne kenne lerne. Näb de Pfadi spiel ich au Piccolo an de Basler Fasnacht und tanz. Ich bin am Gymnnasium mit em Schwerpunkt Wirtschaft und Recht und möcht spöter an d Uni go Jura oder Psychologie studiere. Ich freu mich scho euch alli kenne z lerne:)

Euri Annika

Gina Rickli v/o Acara

Sali zämme!

ich bin Gina und mi Pfadiname isch Acara. Sit  2011 bin ich in de Pfadi und was mich solang do ghebt het isch de starki Zemmehalt und d Fründschafte woni durch d Pfadi über die Joore gschlosse ha. Zemme erlebe mir immer vieli tolli Sache und meistere jedi Herusforderig bimene Abentür. Ich bi sit 2016 Leiterin in de Wölflistuefe. Durch d Leitig in de Wölflistuefe hani gmerkt, dass mir d Arbeit mit Kinder viel Spass bereitet. Momentan bin ich an de FMS mit Fachrichtig Pädagogik, zum spöter Primarlehrerin zwerde. Ich freu mich euch alli persönlich kennezlerne! Bis bald und all Zeit bereit Euri Acara

Markus Christen v/o Kermit

Hallo Zämme

Ich bin de Markus in de Pfadi kennt me mi besser unter Kermit. Ich bin sit mim 8te Läbensjohr in de Pfadi und sit em johr 2016 Wölflileiter. In dere Zit als Leiter hani gmerkt dasmer de Umgang mit Kinder viel spass macht Vorallem das die ganzi zit öppis los isch und Passiert. Momentan bin ich grad am Zivildienst und möcht dennoch ane witerfüehrendi schuel in richtig Solzialarbeiter und Betreuer. Pfadi isch für mich e wichtige Teil vom Läbe, d Bekanntschafte und erläbnis wome In de Pfadi hett sind für mich unvergässlich und ich hoff no witteri mit euch z erläbe 😀

Janis Hollenstein v/o Aslan

Hallo zämme!!
Ich bi dr Janis und heiss zum Pfadiname Aslan. Ich bi sit 2010 in dr Pfadi und es macht mir jedes Mol sehr viel Spass. Sit 2020 bi ich Leiter in de Wölfli. Es macht mir sehr viel Freud Aktivitäte zplane. Ich bi momentan in dr Lehr als Automatiker. Ich freu mi euch scho bald amene Samschtig zgse.